EKİP & REFERANSLARIMIZ

SAHA EKİP LİDERLERİMİZ

Akan ŞAHİN  (Alt ekip +4 personel)

Görevi : Ekspertiz,Profesyonel yat boya hazırlık ve son kat işlemleri uzmanı

Pozisyonu : 1. Ekip ve Saha ekipleri şefi

Mesleki çalışma süresi : 32. Yıl

Sertifikalar ve Eğitim :

– Mega yacht Professional school (JOTUN)

– Creating the ultimate impression (AWLGRIP)

– Prosystem yacht painting certificate (HEMPEL)

– International yacht painting certificate (INTERNATIONAL)

– Alexseal yacht painting certificate (ALEXSEAL)

– Level I – Level II Certificate (JOTUN)

İş Tecrübesi :

– GETA / Boya ustası (3 yıl)

– NUMARINE TERSANESİ / Boya formeni (3 yıl)

– RMK MARINE / Boya ustabaşı (8 yıl)

– JOTUN YACHT PAINT / Teknik servis, Boya uygulama sistemleri eksperi (5 yıl)

– AK YATÇILIK / Boya formeni (3 yıl)

– NAZAR YATÇILIK / Firma sahibi (8 yıl)

 

Savaş AKAR (Alt ekip +4 personel)

Görevi : Profesyonel yat boya hazırlık ve son kat işlemleri uzmanı

Pozisyonu : 2. ekip şefi

Mesleki çalışma süresi : 29. Yıl

Sertifikalar ve Eğitim :

– Creating the ultimate impression (AWLGRIP)

– Prosystem yacht painting certificate (HEMPEL)

– International yacht painting certificate (INTERNATIONAL)

– Alexseal yacht painting certificate (ALEXSEAL)

İş Tecrübesi :

– CAN YATÇILIK / Boya ustası (5 yıl)

– NOTİKA TEKNİK / Boya ustası (3 yıl)

– RMK MARINE / Boya ustası (7 yıl)

– PERGENT / Boya ustası (4 yıl)

– BM YATÇILIK / Boya formeni (3 yıl)

– NAZAR YATÇILIK / Boya ustası (6 yıl)

 

Can AKAR (Alt ekip +4 personel)

Görevi : Profesyonel yat boya hazırlık ve son kat işlemleri uzmanı

Pozisyonu : 3. ekip şefi

Mesleki çalışma süresi : 16. Yıl

Sertifikalar ve Eğitim :

– Creating the ultimate impression (AWLGRIP)

– International yacht painting certificate (INTERNATIONAL)

İş Tecrübesi :

– BM YATÇILIK / Boya ustası (4 yıl)

– NUMARINE TERSANESİ / Boya ustası (2 yıl)

– RMK MARINE / Boya ustası (7 yıl)

– PROTEKSAN TURQUOISE / Boya formeni (2 yıl)

 

Mustafa ÇALIŞ (Alt ekip +4 personel)

Görevi : Profesyonel yat boya hazırlık ve son kat işlemleri uzmanı

Pozisyonu : 4. ekip şefi

Mesleki çalışma süresi : 30. Yıl

Sertifikalar ve Eğitim :

– Creating the ultimate impression (AWLGRIP)

– International yacht painting certificate (INTERNATIONAL)

– Alexseal yacht painting certificate (ALEXSEAL)

İş Tecrübesi :

– CAN YATÇILIK / Boya ustası (4 yıl)

– DRAGOS YAT / Boya ustası (2 yıl)

– RMK MARINE / Boya ustası (7 yıl)

– NUMARINE TERSHANESİ / Boya ustası (5 yıl)

– ASEP PETROL ARAŞTIRMA MİKRONLU BOYA UYGULAMASI / Boya formeni (3 yıl)

– NAZAR YATÇILIK / Boya ustası (6 yıl)

 

Hüseyin YÜCEL (Alt ekip +4 personel)

Görevi : Profesyonel Polyester ve epoksi malzemeler,  uygulama uzmanı (CTP,CRP,FRP,GRP)

Pozisyonu : 5. ekip şefi

Mesleki çalışma süresi : 24. Yıl

Sertifikalar ve Eğitim :

– International epoxy resin and etc. education (INTERNATIONAL)

– Rupes polish, polishing, sanding equipment education (RUPES)

– Graco FRP system education certificate for Gelcoat,Resin,Epoxy,Fiber (GRACO)

– West System epoxy resin etc. Education (WEST SYSTEM)

İş Tecrübesi :

– Muhtelif firmalarda imalat ve onarım aşamalarında proje bazlı çalışmalar.

 

Ekip ve Firma Referanslarımız 

  • SIRMA 3 / 36m. / Komple boya
  • JASMINE / 38m. / Komple boya
  • NOSTALJİ / 35m. / Komple boya
  • VERA III / 20m. / Komple boya
  • VERA IV / 34m. / Komple boya
  • CARESSA K / 38m. / İmalat sonrası komple boya / Sonraki yıllarda refit
  • MESERRET 1 / 39,2m. /Tamirat ve Komple boya
  • MESERRET 2 / 57,4m./ Tamirat ve Komple boya
  • NAZENİN IV / 37,5m./ Genel denetim ve Komple boya
  • İNCİR ADA / 13m. / Onarım ve Lokal işlemler
  • AYVADA / 13m. / Onarım ve Lokal işlemler
  • AYŞE HANIM / 12m. / Onarım ve Lokal işlemler
  • LİMAN 2 / 22m. / Müze teknesi / Onarım ve Lokal işlemler
  • GONCA / 36m. / Müze teknesi / Onarım ve Lokal işlemler
  • LADY EDITH / 21m. / Onarıım ve Lokal işlemler
  • GLYKERIA / 14m. / Onarım ve Boya
  • KONT OSTROROG / 14m. / Müze teknesi / Onarım ve Boya
  • ROMOLA / 27m. / Müze teknesi / Onarım ve Lokal işlemler
  • MAVİDAN / 12m. / Onarım ve Lokal işlemler
  • BLIND DETA / 33m. / Onarım ve Lokal işlemler
  • DENİZ ATI / 18m. / Onarım ve Lokal işlemler
  • ASTRO / 24m. / ALMANYA / Komple boya
  • HAİWATHA / 15m. / Müze teknesi / Onarım ve Komple boya
  • FADLALLAH / / Makine dairesi yenilenmesi ve Vernik yapılması
  • MOSTT – SPORT 55 / 17M. / İmalat sonrası komple boya
  • MONA – FLY 78 / 24m. / İmalat sonrası komple boya
  • TÜL – FLY 78 / 24m. / İmalat sonrası komple boya
  • ASIAN / 24m. / Komple boya
  • MINELA – SPORT 78 / 24m. / Komple boya
  • NUMARINE / 4 ADET 24m. YENİ İMALAT KOMPLE BOYA
  • AĞA 1 / 22m. / Komple boya
  • AĞA 6 / 50m. / Komple boya
  • 6 ADET AZİMUT / 15m. / Sıralı olarak komple boya
  • THE MALTESE FALCON (MALTA ŞAHİNİ) / 88m. / Komple boya
  • FORTY LOVE / 38.5m. / Komple boya
  • MEYA MEYA / m. / İmalat sonrası komple boya
  • TIVOLI / 30.5m. / İmalat sonrası komple boya
  • YAKAMOZ / 18m. / İmalat sonrası komple boya
  • JASMIN / 36.8m. / İmalat sonrası komple boya
  • SIMBA / 33m. / İmalat sonrası komple boya
  • M4 / 32.9m. / Komple boya
  • EMMERSON / 32m. / Komple boya
  • ARRIVA / 47.55m. / Komple boya
  • ZANZIBA / 40m. / Komple boya
  • PAŞA / 30m. / Komple boya
  • ESOSH / 40m. / Pasta cila, Zehirli boya, Lokal boya işleri
  • SOGNO / 33m. / Pasta cila, Zehirli boya, Lokal boya işleri
  • BELLA ELLA / 12,5m. / Pasta cila, Zehirli boya, Gelcoat ve Lokal boya işleri
  • SEA ELLA / Pasta cila, Zehirli boya, Seramik kaplama işleri

Şartlar & Ekipman Seçimi

Bir yata baktığınız zaman gözünüze ilk olarak görünecek şey parlak ve güzel bir son kattır. Bunun için ekip, boya sistemleri, boya malzemeleri ve ekipman  doğru seçilmeli ve profesyonel biçimde uygulanmalıdır. Bu sayede yüksek parlaklık ve renk kalıcılığının yanı sıra, aşınmalara, kimyasal madde, yakıt, yağ, asit ve alkalilere karşı da korunma sağlanmış olur. UV koruması ise, deniz ve güneşin yıpratıcı etkilerine karşı koyulabilmesi için diğer önemli bir faktördür. Profesyonel boya sistemleri parça parça değil, komple sistem olarak uygulanmak zorundadır. Aksi takdirde sistemden beklenen sonuçlar elde edilemeyebilir.

Sağlık ve Güvenlik

Uygulamaya başlamadan önce en önemli nokta sağlık ve güvenliktir. Profesyonel bir uygulama için profesyonel bir başlangıç yapılması gerekir. Her türlü koruyucu kıyafet ile ekipmanlar doğru şekilde ve eksiksiz olarak kullanılmalıdır. Solvent veya yanıcı, soluması sağlığa zararlı diğer kimyasallar ihtiva eden ürünler amatör kullanıcılar tarafından asla kullanılmamalıdır. Sadece profesyonel olan, bu iş için gerekli donanıma sahip ve gerekli eğitimi almış kişiler bu tür uygulamaları yapmalıdır. Firmamız prensip olarak ekiplerimize her katılan yeni üyemiz için iş güvenliği, çevre güvenliği ve çevre korunması ile ilkyardım eğitimi almalarını sağlamaktadır.

Temizlik ve hazırlık

Boyama işleminin en önemli kısmı hazırlık noktasıdır. Sürenin büyük bir bölümü ve boya öncesi prosedürlerine ve hazırlığına ayrılır. Boyamaya başlamak için acele edilmemelidir. Son kat uygulaması öncesinde yüzeyler uygun şekilde hazırlanmalıdır. Doğru sıralama ile macunlar, astarlar ve kimyasal temizleyiciler üreticinin belirttiği gibi harfiyen uygulanmalıdır. Zımpara işlemlerinde ekipman ve malzeme seçimi oldukça önemlidir. Biz ARIA YATÇILIK olarak İtalya’nın lider markalarından RUPES zımpara ve polisaj makinaları ile SAIT zımpara ve taşlama ürünlerini kullanıyoruz. RUPES zımpara ve polisaj makinaları kendi aralarında da salınım çaplarına göre çeşitlendirilmiştir. Zemin ve malzeme kullanımına göre gerekli çalışma şekli ve salınım çapı seçilerek hatasız zeminler elde edilir.

Ortam şartları 

Biz ARIA YATÇILIK olarak son kat boyaya kadar hazırlığını yaptığımız teknelerin üzerine çelik konstrüksiyon

Min. E:7m. X B:7m. X Y:8m. – Max. E:12m. X B:50m. X Y:14,75m. Ölçülerinde modüler sistem özel dizayn edilmiş boya kabinimizle mevsimsel ve bölgesel şartlardan etkilenmeden, kabin içi iklimlendirme sistemleri sayesinde altyapı çalışmaları esnasında personel konforu sağlanarak verimliliğin düşmesi engellenir. Altyapı çalışmaları tamamlandığında spray uygulama gerektiren astar veya son kat boya uygulamaları sırasında kabin içi nem alma ve toz tutan teknolojiler ile donatılmış havalandırma sistemleri devreye girerek bu uygulamalarda doğru nem oranı, doğru ısı derecesi sağlanarak yüzeylere gelebilecek toz tanecikleri engellenmiş olur. Bununla beraber eski sistemlerde olduğu gibi keresteler ile kurulan çadır tipi kabinlerde nem oranının ayarlanması kabin içinde sürekli nem oluşturan keresteler sebebiyle ne yazık ki mümkün değildir. Bu şekilde boya uygulaması yapılan teknelerde boya ömrü bizim sistemlerimize nazaran çok daha kısa ve risklidir. Konstrüksiyon sisteminde fırtına ve sert hava şartlarında hangarın yıkılma veya devrilme riski bulunmamaktadır. Kurulumu kolay ve ekonomiktir.

Ekipman seçimi

Kullanılacak ekipmanın kaliteli ve doğru seçilmiş olması, alınacak sonuçları etkileyeceğinden çok önemlidir. Kompresörün yeteri kadar güçlü olması ve doğru/kaliteli sprey tabancalarının kullanılması, boyanın iyi şekilde atomize olmasına ve yüzeyde yayılarak parlak bir görüntü yaratmasına, doğru mikronlarda uygulanabilmesine izin verecektir. Biz ARIA YATÇILIK olarak yine sektörün öncüsü dünya markalarından GRACO ve DEVILBISS ekipmanları tercih ediyoruz.

DEVILBISS  Astar ve Son kat boya tabancaları ürün yelpazesi genişliği sayesinde bize sektörel malzemelerimize göre doğru seçimler yapabilmemizi sağlar.

GRACO FRP Sistemleri profesyonel gelcoat ve elyaf uygulamalarında kullanılmaktadır. Tekne imalatı, Elyaf tamiratları ve gelcoat yenilemelerinde doğru ve malzeme tüketimi yönünden ekonomik, hızlı çözümler sunar.

GRACO TRITON 308 Ahşap ve metal yüzeylere yüksek kaliteli ve dekoratif son kat uygulaması için havalı diyaframlı püskürtme sistemidir.

GRACO DUTYMAX Hirolik boya püskürtme sistemidir. yoğun kıvamlı ve airlesss boya uygulamalarında kullanılır.

GRACO ULTRA MAX II Tüm boya tiplerinde son kat uygulamasında kullanılabilen hava destekli airless sistemidir.

RUPES POLİSAJ VE ZIMPARALAMA GRUBU  İtalya’nın lider markalarından zımpara ve polisaj makinaları ile SAIT zımpara ve taşlama ürünlerini kullanıyoruz. RUPES zımpara ve polisaj makinaları kendi aralarında da salınım çaplarına göre çeşitlendirilmiştir. Zemin ve zımpara seçimine göre gerekli çalışma şekli ve salınım çapı seçilerek hatasız zeminler elde edilir. Portatif toz emiş sistemleri ile iç veya dış mekanlarda tozsuz kuru zımparalama imkanı sağlar.

HAULOTTE makaslı platformlar ve sepetli vinçler ile uygulama alanlarında hızlı, kolay ve yüksek güvenlik önlemleri ile çalışma imkanına sahibiz.

www.ariayachting.com.tr
Copyright 2019